Dieta dla zapracowanych 1700 kcal

Jak Wam jesień mija? Prawdopodobnie wszyscy czujemy się ospali, ociężali i jemy zbyt duże ilości cukru. Co powiecie na dietę, która zawiera dużo kakao, probiotyków oraz prebiotyków? Wspomoże walkę organizmu z przeziębieniem i być może, zwiększy Waszą energię życiową? No i jeszcze spowoduje spadek masy ciała. 1700 kcal to wystarczająco, żeby się najeść i jednocześnie schudnąć bez utraty sił. Jednakże, zanim przystąpisz do stosowania planu, wylicz, czy dana kcal jest dla Ciebie korzystając z poniższego kalkulatora

Pobierz dietetyczny kalkulator diagnozujący!

Przygotowałam dla Ciebie 4 posiłki. Jest to dieta dla zapracowanych osób, dlatego stosujemy system gotowania na kolację dwóch porcji i spożywania drugiej na lunch w pracy. Tym sposobem gotujemy raz! Potrawy są proste i stosunkowo szybkie w przygotowaniu. Kolejność posiłków można zamieniać.

Zalecenia
– używamy MASŁA KLAROWANEGO lub OLEJU RZEPAKOWEGO do smażenia oraz OLEJU RZEPAKOWEGO TŁOCZONEGO NA ZIMNO lub OLIWY Z OLIWEK do sałatek i pesto
– dosypywać do posiłków natkę pietruszki i świeże zioła: mają działanie krwiotwórcze
– na prawidłową kondycję mikroflory wpływają płatki owsiane, ogórki kiszone, jogurty naturalne, kefiry, maślanki, owoce typu maliny i jagody,
– co 30 minut – godzinę szklanka wody
– wskazane mięso: 1x w tyg minimum ryba, często drób (indyk i kurczak), wołowina (rostbef lub polędwica), rzadziej wieprzowina (jeśli już to polędwica, ewentualnie schab)
– do słodzenia: ksylitol ( u niektórych powoduje biegunkę) lub miód pszczeli lub cukier kokosowy

Jeśli w przepisie zaznaczono np. 40g kaszy gryczanej, to oznacza to wagę przed ugotowaniem.
Jeśli przy przepisie jest adnotacja np. porcja 1 z 2, to oznacza, że z podanych składników wychodzą 2 porcje dania, a w danym posiłku mamy zjeść 1 porcję.
Jeśli przy przepisie jest adnotacja np. porcja 1 z 5, to oznacza, że z podanych składników wychodzi 5 porcji dania, a w danym posiłku mamy zjeść 1 porcję.
Jeśli przy przepisie jest adnotacja np. porcja 2 z 2, to oznacza, że z podanych składników wychodzą 2 porcje dania, a w danym posiłku mamy zjeść 2 porcje.
Wszystkie porcje danego posiłku są wykorzystane, czyli nic się nie zmarnuje 🙂
Owoce (oprócz bananów i jabłek) można wymieniać np. truskawki na borówki albo jagody na maliny itp. JEST TO DOWOLNE! Nie musisz sztywno trzymać się przepisu- jeśli masz podany twarożek z malinami, możesz zjeść go z borówkami.
To samo tyczy się warzyw takich jak papryka, pomidor, zioła ogrodowe.
To samo tyczy się kasz- jeśli w przepisie jest gryczana, a Ty masz ochotę na pęczak- wymień, z zachowaniem ilości.

Pobierz dietę

Chciałabyś skorzystać z diety, ale ta kaloryczność nie jest dla Ciebie? Może jesteś weganką i nie interesują Cię mięsne przepisy? Daj znać w komentarzu, a może następna dieta będzie przygotowana specjalnie dla Ciebie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *