Szaszłyki hawajskie

Czas na odrobinę lata jesienią 😉 Szaszłyki przygotowuje się bardzo szybko i są świetnym pomysłem na dietetyczny lucnh. Takie proporocje składników są idealne dla osób na diecie, a jeśli użyjemy świeżego anananasa dostarczymy sobie enzymu bromeliny, który ma działanie przeciwzapalne. Dla osób, które nie są na diecie proponuję dodatek ryżu lub ziemniaków, ja zjadłam je z ryżem brązowym, brokułami i fetą.

Wartości odżywcze 4 szaszłyków:

  • 338 kcal
  • 6g błonnika
  • 34g węglowodanów
  • 4g tłuszczu
  • 46g białka

Składniki

Pierś umyj i oczyść ze wszystkich błonek. Pokrój na grubą kostkę. Z papryki usuń gniazdko nasienno i również pokrój, tak samo ananasa. Po kolej wbijaj na szpikulec mięso, ananasa, paprykę i ewentualnie plastry cebuli. W miseczce przygotuj marynatę: 3 łyżki oleju, papryka słodka, odrobina soli, ulubione zioła, ząbek czosnku. Pędzelkiem smaruj szaszłyki i smaż z 2 stron, pod koniec polej szaszłyki łyżką soku z zalewy z ananasów i przykryj- mięso wtedy dojdzie w środku.

Smacznego!

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *