Dieta odchudzająca bez efektu jojo

Otyłość towarzyszy coraz to większemu gronu osób. Przyczyn w takim stanie rzeczy upatruje się głównie w niezdrowym jedzeniu, które dostępne jest na każdym kroku i wygodnym, siedzącym trybie życia.

Jak schudnąć? Jak zrzucić tłuszcz z okolic ud i pośladków? Tego typu pytania zadają sobie miliony osób na świecie. W Internecie można znaleźć odpowiedź na każde z tych pytań. Diety, plany treningowe – w sieci jest tego mnóstwo. Jednakże nie każda dieta i każdy plan gwarantuje trwałość uzyskanych rezultatów.

Jak schudnąć i utrzymać wagę?

Wiele osób, doświadczonych odchudzaniem najbardziej obawia się efektu jojo. Świadomość, że waga może powrócić do stanu pierwotnego zniechęca sporą część osób. Są jednak sposoby pozwalające na trwałą utratę wagi bez zagrożenia wystąpienia efektu jojo.

Dieta

Na samym wstępie pragniemy zaznaczyć, że diety głodówkowe typu 1000kcal to coś absolutnie nieakceptowalnego. Niezdrowe, zagrażające naszemu organizmowi jadłospisy są praktycznym gwarantem powrotu do pierwotnej wagi.

Aby dieta okazała się skuteczna powinna być przede wszystkim odpowiednio zbilansowana. Zapotrzebowanie kaloryczne można pomniejszyć o 200-400kcal, co w sposób naturalny spowoduje, że organizm będzie zmuszony do korzystania z materiału zapasowego (tłuszczu).

Jadłospis najlepiej przygotowywać w oparciu o nasze preferencje smakowe. W przeciwnym wypadku utrzymanie diety w dłuższym okresie czasu będzie prawdziwą męką. Sugerujemy skorzystać z usługi dietetyków. Ułożenie diety to koszt kilkudziesięciu złotych.

Aktywność fizyczna

Jeśli chcemy uzyskać trwałe efekty odchudzania i uniknąć efektu jojo – musimy trwale zmienić swój tryb życia na bardziej aktywny. Utrzymanie treningów jest konieczne także po uzyskaniu wymarzonej wagi.

Plan treningowy na odchudzanie oparty powinien być na ćwiczenia typu bieganie, czy jazda na rowerze. Ćwiczenia siłowe (złożone) mogą okazać się równie skuteczne. Ponadto, pozwolą rozwinąć i uwidocznić mięśnie. Należy pamiętać, że zbyt duże forsowanie organizmu nie jest dobrym pomysłem. Mięśnie też muszą odpoczywać, dlatego też zalecamy wykonywanie treningu co drugi dzień.

Ogromna rola suplementacji przy zwalczaniu efektu jo-jo
Mówiąc o odchudzaniu nie sposób wspomnieć o niezwykle istotnej roli jaką pełni suplementacja. I choć wiele osób negatywnie odnosi się do tematu wspomagania diety różnymi specyfikami, to pragniemy zaznaczyć, że istnieje wiele suplementów diet, które są naprawdę skuteczne.

Oczywistym jest jednak to, że żaden środek nie spowoduje, że nagle zaczniemy chudnąć po kilka kilogramów na tydzień. To po prostu niemożliwe, przynajmniej z punktu fizjologicznego. Nie mniej jednak, suplementy diet doskonale sprawdzają się przy zwalczaniu/zapobieganiu efektowi jo-jo.

Dzieje się tak, gdyż większość renomowanych środków wzbogacana jest substancjami ograniczającymi apetyt (między innymi błonnik pokarmowy). Dzięki temu, po odstawieniu jadłospisu redukcyjnego – nie wzrasta spożycie pokarmów. Dlatego też, wielu producentów – zaleca spożywanie środków wspomagających redukcję nawet przez kilka miesięcy po uzyskaniu satysfakcjonujących rezultatów.

Jaki środek na odchudzanie wybrać?
Prawdą natomiast jest to, że nie każdy środek na odchudzanie jest skuteczny. Spore grono preparatów nie wykazuje praktycznie żadnego działania, co zniechęca do stosowania suplementów. W każdym razie, odpowiednio szukając – możemy trafić na naprawdę skuteczne preparaty.

W pierwszej kolejności zachęcamy do zrezygnowania z pomysłu zakupu któregoś z popularnych środków na odchudzanie. Otóż, te reklamowane w telewizji czy radio – zwykle nie cechują się dobrą skutecznością.

Aby znaleźć dobry środek warto przejrzeć portale opiniotwórcze, rankingi oraz poczytać fora traktujące o zdrowiu i urodzie. Wszakże, najlepszym wyznacznikiem skuteczności i jakości danego suplementu są opinie na jego temat.

Serwis zdrowieprzezkuchnie.pl rekomenduje takie środki jak AcaiBerry Extreme, Fibre Select, Silvets czy Spirulin Plus. Każdy z nich jest skuteczny i cieszy się świetnymi recenzjami.

Dodaj komentarz